Po roku 2000
2000
Lifetime Television nominuje Mary Kay Ash na najbardziej wyjątkową kobietę w biznesie w XX wieku.
2001
Mary Kay Inc. otrzymała "Branżową nagrodę za innowacyjność" Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (Direct Selling Association) za program Osobista Witryna Internetowa Mary Kay®, dzięki któremu każda Niezależna Konsultantka Kosmetyczna może prowadzić własną witrynę internetową.
Richard Rogers, syn Mary Kay Ash i współzałożyciel firmy, wraca na stanowisko Dyrektora Generalnego.
Mary Kay Ash umiera 22 listopada 2001 r. w Święto Dziękczynienia, które było jej ulubionym świętem.
2002
Mary Kay Inc. otrzymuje nagrodę "Wizja dla jutra" Stowarzyszenia Sprzedaży bezpośredniej za program wsparcia społeczności lokalnej w zakresie zapobiegania przemocy wobec kobiet.
Mary Kay Inc. otrzymuje Nagrodę korporacyjną dla Dobroczyńcy Roku 2002 od Komisji ds. Przemocy Wobec Kobiet w Los Angeles za podejmowane przez firmę starania w dążeniu do wyeliminowania przemocy wobec kobiet, młodzieży i dzieci.
Mary Kay Ash zostaje Laureatką Loży Sław Biznesu w Dallas 2002 i jest zaliczona w poczet Akademii Osiągnięć Dyrektorów ds. Sprzedaży i Marketingu.
2003
Mary Kay Inc. świętuje czterdziestolecie swojego istnienia, a liczebność niezależnego personelu handlowego Mary Kay osiąga milion osób na całym świecie.
W badaniu naukowym przeprowadzonym przez Baylor University, Mary Kay Ash wskazana została jako Największa Kobieta-Przedsiębiorca w Historii Ameryki.
Otwarcie filii Mary Kay w Polsce wraz z salonem Beauty Center, zlokalizowanym przy ul. S.Żaryna 2b.
2004
Mary Kay Ash znajduje się na liście "25 najbardziej wpływowych ludzi biznesu ostatnich 25 lat", sporządzonej przez PBS Nightly Business Report we współpracy z prestiżową uczelnią Wharton School of Business.
Mary Kay Ash otrzymała pośmiertnie Nagrodę Róży za Dobroczynność od Pałacu Kensington w Londynie za pracę, do jakiej zainspirowała poprzez Fundację Mary KaySM.
2005
Skonsolidowana wartość światowej sprzedaży Mary Kay Inc. sięga 2 mld dolarów.
Mary Kay w Chinach świętuje 10-lecie powstania.
Richard Rogers obejmuje fotel Prezesa Zarządu pełniącego funkcje wykonawcze, a David Holl nominowany jest na Prezesa i Dyrektora Generalnego.
2006
A&E Television Networks nadaje dokument biograficzny "Mary Kay" na kanale Biography Channel.
2007
Produkty Mary Kay® sprzedawane są w ponad 35 krajach świata.
2008
Mary Kay Inc. świętuje 45. rocznicę powstania i uruchamia formalną globalną inicjatywę z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu pod tytułem Zmieniamy życie na różowo™, której wyłącznym celem jest zmiana życia kobiet i dzieci na świecie.
Debiut programu Mary Kay Piękno, które się liczy® - pierwszego specjalnego globalnego programu marketingowego firmy o charakterze działalności pożytku publicznego, wspierającego kobiety i dzieci.
The Dallas Business Journal umieszcza Mary Kay w rankingu największych lokalnych dobroczyńców korporacyjnych.
2009
Mary Kay osiąga globalną wartość sprzedaży hurtowej na poziomie 2,5 mld dolarów, a liczba niezależnych handlowców osiąga 2 miliony osób na całym świecie.