x Strona wykorzystuje pliki cookies oraz inne narzędzia, które pomogą Ci odkryć to, co kochasz w Mary Kay. Jeżeli nie chcesz korzystać z tych technologii, prosimy o zmianę ustawień swojego komputera tak, by zablokować pliki cookies lub podobne rozwiązania technologiczne. Uwaga: niektóre funkcje będą wtedy niedostępne. Dalsze korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień oznacza, że zostałaś poinformowana o takich technologiach i wyrażasz zgodę na korzystanie z nich.

Dołącz do osób  
czyniących dobro!

​​​​​​​​​​​​​​​​​

Zmień świat na lepsze!


Rozpoczyna się dziesiąta edycja globalnej kampanii społecznej Mary Kay® „Piękno, które się liczy” (Beauty That Counts™)! Ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia czekają na naszą pomoc. Dlatego, jak co roku, zachęcamy do uczestnictwa w naszej akcji, która daje szansę czynienia dobra dzieląc się nim z innymi.

​​510509-mary-kay-btc-baked-cheek-powders-module-3.jpg
logo_CSZK_heart.jpg
510509-mary-kay-btc-baked-cheek-powders-module-2.jpg
 
Weź udział w kampanii Piękno, które się liczy, która trwa od 12 maja 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. Część dochodu ze sprzedaży, przeznaczonych na ten cel, produktów zostanie przekazana na rzecz Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. Profesora Zbigniewa Religi, na realizację celów statutowcyh Fundacji.

Ta edycja kampanii jest dla nas szczególna, wspólnie z Fundacją im. Prof. Zbigniewa Religi rozpoczynamy też kampanię edukacyjną Całym sercem z kobietami, gdzie chcemy dotrzeć do wszystkich Polek i Polaków z informacjami dotyczącymi zawału serca u kobiet i ich objawów. 
 
Czy zdawałaś sobie sprawę, że choroby serca są główną przyczyną umieralności Polek? Codziennie na choroby serca umiera 250 Polek, czyli około 90 tysięcy rocznie! 30% tych zgonów stanowią zawały serca i ich powikłania. 

​​logo_CSZK_heart.jpg
 logo_okragle_nowe_zbigniew_Strona_2.jpg

matkacorka.jpg


Dowiedz się więcej o załale serca u kobiet - wejdź na stronę www.sercemzkobietami.pl i dołącz do nas!

Podziel się tą wiedzą z innymi, nigdy nie wiesz kto w Twoim otoczeniu przechodzi właśnie zawał serca.




 
 
 Kampania społeczna Beauty That Counts™
CSR2017.png