VII POLSKI DZIEŃ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ 2018

To już dziś! VII Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej 2018. Hasło tegorocznego wydarzenia to „Proste zasady. Unikalne korzyści”. Czas odwrócić trend i stereotypy związane z branżą sprzedaży bezpośredniej!

Warszawa, 23 października 2018

Zdefiniuj na nowo Konsultantkę! Co dzisiaj znaczy być Konsultantką? 

Zastanów się, z czym kojarzy Ci się sprzedaż bezpośrednia, spotkanie z konsultantem czy telefoniczne zaproszenie do udziału w jakimś wydarzeniu. Skojarzenia nie są zbyt pozytywne, prawda? Wielu z nas przypomina sobie, jaką konsternację wzbudza konieczność odmówienia i szybka chęć zakończenia rozmowy. Dlaczego tak jest? Znasz powiedzenie „niewłaściwa osoba na niewłaściwym miejscu”? Czasem to też stereotypy, którym się poddajemy. Może już czas, by zmienić sposób myślenia i pozwolić sobie na nowy punkt widzenia?

Czy zastanawiałaś się, jak wyglądałby Twój dzień, gdybyś była Konsultantką, np. Mary Kay? Nigdy nie mów nigdy :), ale nie o to nam chodzi. Wg 60%* respondentów indywidualne podejście do klienta i możliwość szybkiego uzyskania porady są najważniejsze podczas decyzji zakupowej. Dlaczego więc, tak stronimy od branży sprzedaży bezpośredniej, gdzie Złoty Serwis jest niekiedy kluczem do zbudowania właściwych relacji i przeprowadzenia procesu kupna i sprzedaży? Tu znowu odzywają się nasze wewnętrzne bariery i stereotypy. Badania pokazują, że blisko 80% osób pozytywnie oceniło spotkanie z konsultantem** – to potwierdza, że wystarczy się odważyć!

23 października obchodzimy VII Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, któremu przyświeca nośne hasło: Proste zasady. Unikalne korzyści. 

Jak czytamy na stronie PSSB: ”(…)„proste zasady” to m.in. pełne bezpieczeństwo, gwarancja 100% satysfakcji, etyka w pracy konsultantów, przedstawicieli i samych firm. (…)Z kolei „unikalnymi korzyściami” są osobiste rekomendacje, doświadczenie, profesjonalizm, personalizacja i oszczędność czasu, wygoda, czy testowanie produktów przed zakupem bez wychodzenia z domu.”

Te hasła idealnie wpisują się w profil, jaki prezentują Konsultantki Mary Kay
- bez przesadnej idealizacji doskonale wiemy, że w biznesie liczy się dla nich przede wszystkim etyka i podejście do klienta. To dzięki Spotkaniom Kosmetycznym budują swoją pozycję w biznesie, a ich satysfakcja z wykonywanej pracy rośnie. Dzięki niezależności mogą same decydować, w którym kierunku chcą się rozwijać, jak chcą budować swój Zespół i zdobywać nowe doświadczenie. Nasze wartości: 

Wartości Mary Kay

Tak, jak Konsultantki, klientki również mają niezależność w działaniu. Uczestnictwo w Spotkaniu Kosmetycznym, organizowanym przez Konsultantkę Mary Kay, jest dobrowolne i bezpłatne, co więcej nie obliguje do zakupu produktów, a daje możliwość wnikliwego wypróbowania przed końcową decyzją! Nawet, jeśli zakupiony produkt okaże się niewłaściwy, np. ze względu na problemy skórne, można go w każdej chwili wymienić na inny, czy też poprosić o zwrot poniesionych kosztów. Niewątpliwie taki serwis można nazwać „Złotym”, a relacje Klientki z Konsultantką profesjonalną, opartą na wzajemnym zaufaniu i sympatii. Firmy często powtarzają, że „u nas jest inaczej” - można wierzyć na słowo, albo spróbować i przekonać się, jak to wygląda w praktyce. Zachęcamy do kontaktu z Konsultantką Mary Kay i zmianę swojego podejścia do branży sprzedaży bezpośredniej. Znajdź Konsultantkę Mary Kay blisko swojego miejsca zamieszkania i zapytaj o możliwość wypróbowania produktów, rozpoczęcia swojej kariery czy otrzymania porady wizażowej i pielęgnacyjnej – wybór zawsze należy do Ciebie!

 

*Badanie konsumenckie „Klient w Świecie Cyfrowym”, PWC, https://www.pwc.pl/pl/pdf/klient-w-swiecie-cyfrowym-pwc.pdf
**„Badanie wybranych zagadnień związanych z systemami sprzedaży bezpośredniej i nowoczesnymi technologiami Edycja 2017”, badanie IBRIS Instytut Badań Rynkowych i Społecznych na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej