BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTÓW


Bezpieczeństwo produktu jest dla firmy Mary Kay najwyższym priorytetem. Przeciętnie, co rok, nasza firma wydaje miliony dolarów i przeprowadza ponad 500.000 testów, aby mieć pewność, że każdy kosmetyk Mary Kay spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, jakości i wydajności.

Dzięki połączeniu naukowego punktu widzenia ze zrozumieniem potrzeb konsumentów, zespół Mary Kay zajmujący się badaniami i rozwojem ciągle dostarcza innowacyjne, cechujące się wysoką wydajnością produkty, na ponad 35 rynków na całym świecie.

Ponieważ firma Mary Kay wykonuje lub nadzoruje każdy etap cyklu produkcyjnego, od idei do planowania dystrybucji, każdy nowy kosmetyk musi przejść szereg rygorystycznych badań naukowych i badań konsumenckich. Naukowcy Mary Kay wprowadzają swój innowacyjny wkład w badanie nowych składników i formuł, w przeprowadzanie testów na bezpieczeństwo, jakość, stabilność, czystość i skuteczność użytkowania produktu. Badają efekty stosowania, oraz oczywiście sprawdzają stopień akceptacji ze strony konsumentów.

Nasi eksperci naukowi oceniają każdy poszczególny składnik gotowego kosmetyku.
Te rygorystyczne testy i ponowne badania są wykonywane lub nadzorowane przez członków laboratoriów Mary Kay i innych naukowców, przynajmniej w stopniu Doktora, z takich dziedzin jak toksykologia, farmakologia, mikrobiologia, chemia i biochemia. 

Każda decyzja dotycząca produktu jest oparta na faktach naukowych, nie zaś na opinii.
Firma Mary Kay opiera się na sprawdzonych badaniach naukowych przeprowadzanych z wykorzystaniem najnowocześniejszych dostępnych technologii. Nie stosujemy w naszych kosmetykach żadnych składników, dopóki nasze testy nie dowiodą, że są one bezpieczne i skuteczne w stosowaniu.

Niezależna Rada certyfikowanych dermatologów i innych specjalistów w dziedzinie medycyny odgrywa istotną rolę w badaniu naszych produktów.
W zwenętrznych laboratoriach są prowadzone badania kliniczne, podczas których wolontariusze używają kosmetyków Mary Kay pod ścisłym nadzorem i oceną zespołu dermatologów i okulistów. Mary Kay prowadzi także zakrojone na szeroką skalę badania laboratoryjne aby zapobiec występowaniu podrażnień i alergii. Wykorzystujemy innowacyjną „state-of-the-art metod”, czyli ocenę wszystkich produktów stosowanych w okolicy oczu.

Wszystkie produkty są dokładnie sprawdzane, pod względem prawnym, przed dopuszczeniem do sprzedaży. 
Wszystkie kosmetyki podlegają sprawdzeniu przez właściwe władze zajmujące się zdrowiem i bezpieczeństwem. Nim dany produkt jest dopuszczony do obrotu, musi spełnić rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa

Watch this video to hear more about Mary Kay’s commitment to product excellence and consumer satisfaction.

"Jednym z nadrzędnych celów Mary Kay jest osiągnięcie pełnej satysfakcji klientów na całym świecie, koncentrując się na jakości, wartościach, wygodzie, innowacyjności i Złotym Serwisie."

-Terry Jacks, Vice Prezydent ds Rozwoju Produktów

OPINIE KONSUMENTÓW 

W ramach nieustającego dążenia do zagwarantowania, że produkty Mary Kay® konsekwentnie spełniają lub nawet przekraczają oczekiwania konsumentów, każdego roku tysiące kobiet na całym świecie stosuje i ocenia produkty Mary Kay®. Pomagają w ten sposób Mary Kay w lepszym rozumieniu korzyści, które kobiety chcą czerpać z produktów. Dzisiaj, dzięki temu możemy tworzyć kosmetyki, których będą chciały używać także w przyszłości.

Learn about Mary Kay’s Clinical and Consumer Evaluation department.

TESTY KLINICZNE

Learn about Mary Kay’s Clinical Efficacy Testing.

Wielokrotnie przeprowadzane badania kliniczne pozwalają na zapewnienie konsumentów o skuteczności produktów Mary Kay®, używając takich stwierdzeń jak np. „85% badanych zauważyło widoczne zmiany w strukturze skóry” czy „73% zauważyło redukcję zmarszczek”. Badania zawsze prowadzone są w certyfikowanych klinikach, przez dermatologów i ekspertów ds. kosmetologii.

KLINICZNE BADANIA BEZPIECZEŃSTWA PRODUKTÓW

Kliniczne badania bezpieczeństwa pozwalają na ocenę produktów Mary Kay® pod względem podrażnień i reakcji alergicznych. Badania te prowadzone są w celu zapewnienia bezpieczeństwa produktów oraz dostarczenia konsumentom istotnych informacji o produktach, takich jak to, czy dany produkt jest "odpowiedni dla osób o wrażliwej skórze", "bezpieczny dla osób noszących szkła kontaktowe" czy informacji, że "nie zatyka porów."

Learn about Mary Kay’s Clinical Safety Testing.

BADANIA KONSUMENCKIE

Learn about Mary Kay’s Consumer Testing.

Mary Kay wsłuchuje się w potrzeby kobiet. W ramach nieustającego dążenia do zagwarantowania, że produkty Mary Kay® konsekwentnie spełniają lub przekraczają oczekiwania konsumentów, co roku tysiące kobiet ocenia produkty Mary Kay® na całym świecie, pod nadzorem ekspertów naukowych, aby pomóc firmie lepiej zrozumieć ich potrzeby. Badania konsumentów pomagają również ustalić, jak produkty Mary Kay® są postrzegane przez konsumentów, odbywają się w warunkach domowych, w postaci wywiadów czy grup fokusowych. Badania te pomagają określić, na co należy zwrócić szczególną uwagę przy tworzeniu nowych produktów lub ulepszaniu tych obecnych.