csr2017

ZMIEŃ ŚWIAT NA LEPSZE!

To już dziesiąta edycja globalnej kampanii społecznej Mary Kay® „Piękno, które się liczy” (Beauty That Counts™)! Ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia czekają na naszą pomoc. Dlatego, jak co roku, zachęcamy do uczestnictwa w naszej akcji, która daje szansę czynienia dobra dzieląc się nim z innymi.

Weź udział w kampanii Piękno, które się liczy, trwającej od 12 maja 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. Część dochodu ze sprzedaży, przeznaczonych na ten cel, produktów zostanie przekazana na rzecz Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. Profesora Zbigniewa Religi, na realizację celów statutowych Fundacji.

Ta edycja kampanii jest dla nas szczególna, wspólnie z Fundacją im. Prof. Zbigniewa Religi rozpoczynamy też kampanię edukacyjną Całym sercem z kobietami, dzięki której chcemy dotrzeć do wszystkich Polek i Polaków z informacjami dotyczącymi zawału serca u kobiet i ich objawów. 
Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii   
Całym sercem z kobietami
 
Czy zdawałaś sobie sprawę, że choroby serca są główną przyczyną umieralności Polek? Codziennie na choroby serca umiera 250 Polek, czyli około 90 tysięcy rocznie! 30% tych zgonów stanowią zawały serca i ich powikłania. 

Dowiedz się więcej o zawale serca u kobiet - wejdź na stronę www.sercemzkobietami.pl i dołącz do nas! 

Podziel się tą wiedzą z innymi, nigdy nie wiesz kto w Twoim otoczeniu przechodzi właśnie zawał serca.

W tym roku specjalnie na cele kampanii firma Mary Kay zaprojektowała Wypiekany Róż do Policzków w dwóch odcieniach: Kind Heart oraz Giving Heart, idealnie pasujących do każdego typu urody.