EWA KUDLIŃSKA-PYRZ
DYREKTOR GENERALNA MARY KAY POLSKA & LITWA

Swoją przygodę z Mary Kay rozpoczęła w 2001 roku, spodobała jej się filozofia firmy, w której to kobiety wymyślały strategię działania i metody jej realizacji.  W 2003 roku wprowadziła firmę do Polski i zbudowała jej strukturę na rynku. Od 2004 roku kieruje także operacjami Mary Kay na Litwie, Łotwie i w Estonii. Absolwentka Politechniki Warszawskiej, przez całe życie zawodowe związana z prestiżowymi markami kosmetycznymi. Uważa, że sprzedaż bezpośrednia to najlepsza szkoła przedsiębiorczości. Poleca ją szczególnie osobom, które chciałyby pracować „na swoim”, ale nie mają konkretnego pomysłu na własną działalność. Firmę Mary Kay ogromnie ceni za misję „wzbogacania życia kobiet”. Swoją pracą i postawą to motto przekształca w realne działania biznesowe.

Ewa została wybrana na stanowisko Prezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) na trzy dwuletnie kadencje z rzędu (grudzień 2012 - listopad 2018). Ewa jako Przewodnicząca przeprowadziła Stowarzyszenie przez zmiany organizacyjne i budżetowe, skupiając swe działania na budowaniu wizerunku Stowarzyszenia jako wpływowego głosu i zaufanego źródła informacji o branży sprzedaży bezpośredniej. Ewa z powodzeniem kreuje pozytywny wizerunek sprzedaży bezpośredniej w Polsce. Obecnie pełni funkcję Członka Zarządu, będąc ważnym głosem doradczym i decydującym.

Od 2017 roku Ewa pełni funkcję przedstawiciela rynku polskiego w Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WF DSA). Jej misją w DSA jest promowanie etycznych zachowań biznesowych.

Jej inicjatywy zostały kilkakrotnie uhonorowane przez organizację Polish National Sales Award Certyfikatem Etycznej Sprzedaży i Zarządzania Obsługą Klienta.


ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“CO TYLKO UMYSŁ MOŻE STWORZYĆ I W CO JEST W STANIE UWIERZYĆ, TY MOŻESZ OSIĄGNĄĆ!”

 

DAVID HOLL
PREZES I DYREKTOR WYKONAWCZY

Jako Prezes i Dyrektor Wykonawczy, David jest odpowiedzialny za codzienne decyzje dotyczące Mary Kay Inc. Jest On także członkiem Rady Dyrektorów Mary Kay Inc.

David dołączył do Mary Kay Inc, w czerwcu 1993 roku, a w 1996 r. został Dyrektorem Finansowym. W roku 2001 otrzymał tytuł Prezesa i Dyrektora Operacyjnego. W 2006 roku, David został Dyrektorem Wykonawczym. Zanim dołączył do Mary Kay Inc. był Wice Prezesem Citibanku w Nowym Jorku. Natomiast jeszcze przed pracą w Citibanku, David był zatrudniony jako analityk w Union Texas Petroleum, w Houston.

Pod jego dowództwem, Mary Kay Inc. poszerzyła swoją działalność o 14 nowych rynków i sukcesywnie wzmacniała swoją pozycję w ponad 35 rynkach na całym świecie. Firma poczyniła także znaczący wzrost inicjatyw strategicznych, włączając w to globalną standaryzację kluczowych systemów i procesów. Podczas kadencji Davida jako Prezesa i Dyrektora Generalnego, globalne przychody Mary Kay wzrosły ponad dwukrotnie, a wiele rynków na całym świecie regularnie ustanawia rekordy w sprzedaży.

David zdobył tytuł licencjata w dziedzinie finansów, na Uniwersytecie Clemson, gdzie obecnie zasiada w Radzie Nadzorczej. Tytuł MBA zdobył na Uniwersytecie w Południowej Karolinie, gdzie został wyróżniony jako wybitny członek MBA a w 2008 roku otrzymał Odznaczenie w USC Moore School of Business.

ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“NIC SIĘ NIE WYDARZY, DOPÓKI KTOŚ CZEGOŚ NIE SPRZEDA.”

SHERYL ADKINS-GREEN
Dyrektor ds. Doświadczenia Klienta 

Sheryl_Adkins

Data dołączenia do Mary Kay:12 stycznia 2009 r.

Sheryl Adkins-Green, Dyrektor ds. Doświadczenia Klienta, wspiera rozwój milionów Niezależnych Konsultantek Mary Kay poprzez realizację globalnej strategii, mającej na celu zapewnienie kompleksowego, pełnego doświadczenia klienta. Korzystając z doświadczenia zdobytego na stanowisku Dyrektora Marketingu, Sheryl kieruje zespołem ds. globalnego doświadczenia marki Mary Kay, który tworzy kampanie marketingowe, treści w mediach społecznościowych oraz narzędzia cyfrowe, umożliwiające naszym Niezaleznym Konsultantkom dostarczanie klientom spersonalizowanej obsługi i złotego serwisu. Zespół, którym kieruje Sheryl, współtworzy również wielokrotnie nagradzane portfolio produktów Mary Kay, opracowując materiały dotyczące pozycjonowania produktów, opakowań oraz treści edukacyjnych. 

Jako członek Zarządu Mary Kay, Sheryl współpracuje z innymi działami Firmy, aby zoptymalizować i zrozumieć doświadczenie klienta z marką Mary Kay. Dzięki wykorzystaniu najlepszych globalnych praktyk i wniosków z badań, Sheryl wraz ze swoim zespołem pomaga opracować innowacyjne rozwiązania cyfrowe, które sprawiają, że prowadzenie biznesu z Mary Kay jest łatwe i daje wiele satysfakcji. Sheryl podkreśla punkt widzenia klienta w całej organizacji i wspiera współpracę między różnymi działami Firmy, której efektem są doskonałe doświadczenia klientów z naszą marką. Łącząc badania, analizę danych i prognozy trendów, Sheryl i jej zespół potrafią przewidzieć potrzeby Niezależnych Konsultantek Mary i ich klientów na całym świecie.

W swojej pracy Sheryl wykorzystuje bogate doświadczenie w planowaniu strategicznym, rozwoju biznesu i współpracy z partnerami biznesowymi. Przed dołączeniem do Mary Kay, Sheryl zajmowała stanowiska kierownicze w Alberto-Culver, Cadbury-Schweppes, Citigroup i Kraft Foods. Zdobyła z wyróżnieniem tytuł licencjata w dziedzinie handlu detalicznego, na Uniwersytecie Wisconsin i uzyskała tytuł Master of Business Administration w Harvard Business School.


Stowarzyszenia, działalność i wyróżnienia

Członek zarządu Uniwersytetu Chrześcijańskiego w Teksasie, obecnie

Członek zarządu w Dallas Museum of Art i AT&T Performing Arts Center, obecnie

Forbes Top 50 CMO Influencer, 2018 r.

Nagroda Top 100 Women in Marketing Award przyznawana przez Brand Innovators, lata 2021 i 2022

BLACK ENTERPRISE's Most Powerful Women in Corporate America, 2019

Wyróżniona w bestsellerowej książce "Successful Women Think Differently" autorstwa Valorie Burton, 2016 r.

Pierwsza laureatka nagrody Global Marketer Award przyznawanej przez Academy of Marketing Science, 2012 r.



ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

Wyobraź sobie, że każdy człowiek ma na szyi niewidzialna tabliczkę z napisem, “spraw, abym poczuł się ważny”.

WENDY WANG
PREZYDENT NA REGION AZJA PACYFIK

Wendy_wang

Jako Prezydent na region Azja Pacyfik, Wendy Wang kieruje wszystkimi obszarami firmy, które wspierają działania filii oraz Niezależnych Konsultantek Kosmetycznych na rynkach azjatyckich, w tym w Chinach, Hong Kongu, Malezji, Filipinach, Singapurze oraz Taiwanie.

Przed objęciem tego stanowiska Wendy była odpowiedzialna za rozwój i wdrażanie różnych rozwiązań sprzedażowych dla regionu Azja Pacyfik, dbając przy tym o zgodność z celami firmy oraz jej najważniejszymi wartościami. Wcześniej kierowała zespołem prawnym odpowiedzialnym za doradzanie i rozstrzyganie dla rynków w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej i Ameryce Północnej. Dodatkowo przyczyniła się do rozwoju oraz ulepszenia programu Pink Done Right, który stanowi podstawę polityki antykorupcyjnej w naszej firmie.

Wendy dołączyła do Mary Kay w 2002 roku jako prawnik. Podczas swojej pracy w firmie obejmowała wiele różnych stanowisk w dziale prawnym w tym Dyrektora Działu Prawnego dla Mary Kay w Chinach gdzie była odpowiedzialna za całokształt prawnych aspektów działalności i ich zgodność z obowiązującym prawem.

Ukończyła The University of Texas w Austin z tytułem doktora w dziedzinach prawa i ekonomii. Otrzymała wiele nagród I wyróżnień. W 2017 roku magazyn D CEO ogłosił Wendy ‘Outstanding Deputy General Counsel/Associate General’, a Greater Dallas Asian American Chamber of Commerce przyznało jej nagrodę ‘Corporate Executive Diversity’.


ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“WSZYSTKO CO WNOSIMY W ŻYCIE INNYCH POWRACA DO NAS, DO NASZEGO ŻYCIA.”

TARA EUSTACE
Prezydent Mary Kay Regionu Europejskiego

Tara_Eustace

TData dołączenia do Mary Kay: 8 marca 1993 r 

Jako Prezydent Mary Kay Regionu Europejskiego, Tara nadzoruje obecnie 19 rynków: Armenię, Białoruś, Czechy, Estonię, Niemcy, Irlandię, Kazachstan, Łotwę, Litwę, Mołdawię, Holandię, Polskę, Portugalię, Rosję, Słowację, Hiszpanię, Szwajcarię, Ukrainę i Wielką Brytanię.

Osobiście nadzorowała pracę zespołów odpowiedzialnych za otwarcie filii Mary Kay w Ukrainie, Kazachstanie i w Polsce, z których wszystkie odniosły wielki sukces. W 2002 roku Tara awansowała na stanowisko Prezydenta Mary Kay Regionu Europejskiego, przejmując zarządzanie kolejnymi krajami, a następnie otwierając nowe rynki. Dzięki wizjonerskiemu przywództwu Tary, Mary Kay® stała się wiodącą marką kosmetyczną i jedną z najbardziej szanowanych firm, działających na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet i ich przedsiębiorczości w Regionie Europejskim.

Tara jest oddana pomaganiu dziewczętom i kobietom w realizacji ich marzeń i osiąganiu niezależności finansowej. Wraz z rozwojem Mary Kay Rosja, Tara od początku wiedziała, że musi pomóc kobietom w sąsiednich krajach byłego Związku Radzieckiego w zapewnieniu utrzymania ich bliskim i rozwijaniu ich przedsiębiorczości. Aby jeszcze bardziej wzmocnić pozycję kobiet, podjęła wyzwanie rozszerzenia działalności Mary Kay na inne kraje europejskie. 

Tara urodziła się i wychowała w USA. Jako młoda osoba przeniosła się do Rosji, ponieważ pragnęła zmienić życie dziewcząt i kobiet w krajach rozwijających się. Tara bardzo docenia to, że dzięki swojej karierze Mary Kay, miała możliwość poznać kobiety w całej Europie i byłym Związku Radzieckim i przekonać się, że łączy je pragnienie stabilnego, bezpiecznego pełnego możliwości życia dla siebie i swoich rodzin.

Tara uzyskała tytuł licencjata w dziedzinie rosjonawstwa i stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Virginii. Tara jest mężatką i mamą dwójki wspaniałych dzieci w wieku szkolnym.



ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“MARY KAY JEST UNIKALNYM SPOSOBEM ŻYCIA, KTÓRY GWARANTUJE PĘDZLE, FARBY I PŁÓTNA, KTÓRYMI MOŻESZ NAMALOWAĆ OBRAZ SWOJEGO ŻYCIA, TAKIEGO JAKIM NAPRAWDĘ CHCESZ, ŻEBY BYŁO. TO TY WYBIERASZ WŁASNE KOLORY, TWORZYSZ WŁASNY PROJEKT I WZÓR. TO MIEJSCE, W KTÓRYM MOŻESZ WSPINAĆ SIĘ WYŻEJ, MYŚLEĆ SZERZEJ, ROZWIJAĆ SIĘ BARDZIEJ I ŻYĆ MOCNIEJ. TO MIEJSCE ODMIENNE NIŻ JAKIEKOLWIEK INNE MIEJSCE NA ZIEMI.”

DEBORAH GIBBINS
DYREKTOR OPERACYJNY

Deb_gibbins

Data dołączenia do Mary Kay: 9 września 2013 r.

Jako Dyrektor Operacyjny, Deborah Gibbins jest odpowiedzialna za strategię produktową Mary Kay, badania i rozwój, łańcuch dostaw, operacje finansowe i technologie informacyjne. Deborah jest członkiem zespołów wykonawczych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo IT, zarządzanie ryzykiem korporacyjnym i planowanie infrastruktury. Deborah dołączyła do Mary Kay w 2013 roku jako Dyrektor Finansowy .

Przed dołączeniem do Mary Kay, Deborah zajmowała wysokie stanowiska kierownicze w obszarze finansów oddziału Frito Lay North America firmy PepsiCo, w tym stanowisko Starszego Wiceprezesa ds. Zarządzania Przychodami oraz Starszego Wiceprezesa ds. Kontrolingu. Przed rozpoczęciem kariery w PepsiCo, Deborah była starszym menedżerem w Arthur Andersen LLP w Dallas.

 Deborah wielokrotnie udowodniła, że osiąga wyniki poprzez zarządzanie kosztami, zwiększać efektywność biznesu dzięki zrozumieniu wskaźników i ma zdolności do obiektywnego doskonalenia i optymalizacji procesów.

Deborah regularnie występuje w roli prelegenta, a ostatnio przemawia podczas różnych wydarzeń, organizowanych przez agendę ONZ - UN Women - poświęconych przedsiębiorczości oraz wzmocnieniu pozycji gospodarczej i społecznej kobiet. Odegrała również kluczową rolę w uruchomieniu Akceleratora Przedsiębiorczości Kobiet (Women’s Entrepreneurship Accelerator - WEA), który jest wielopodmiotową partnerską inicjatywą, wspierającą przedsiębiorczość kobiet, zwołaną przez 6 wyspecjalizowanych agencji ONZ (ILO, ITC, ITU, UNDP, UNGC, UN Women) oraz Mary Kay Inc. mającą na celu wzmocnienie pozycji 5 milionów przedsiębiorczych kobiet do 2030 r. oraz osiągnięcie Celów Zrównoważonego Rozwoju (Sustainable Development Goals - SDGs) poprzez stworzenie środowiska, sprzyjającego przedsiębiorczości kobiet na całym świecie.



ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“NIGDY NIE CHOWAJ SIĘ ZA SZTYWNYMI PROCEDURAMI I NIE STWARZAJ DYSTANSU DO INNYCH.”

DR LUCY GILDEA
DYREKTOR DS. ROZWOJU I INNOWACJI

lucy_photo

Doktor Lucy Gildea –  Dyrektor ds. Rozwoju i Innowacji

Dr Lucy Gildea stoi na czele wszelkich badań naukowych związanych ze skórą. Odkąd dołączyła do Mary Kay w 2017 pomogła firmie osiągnąć status lidera w zakresie innowacyjnej pielęgnacji w branży sprzedaży bezpośredniej i na rynku firm kosmetycznych.

Mary Kay ma ponad 1400 patentów produktowych, technologicznych i wzorów opakowań, a Dr Gildea przewodzi działowi Badań i Rozwoju tworząc plany przyszłych innowacji. Wspiera również działania marketingowe w zakresie opracowywania i wdrażania strategii produktowej.

Przed dołączeniem do Mary Kay, Dr Gildea rozwijała karierę w Procter & Gamble pracując przy tworzeniu technologii produktów do skóry. Pełniła funkcje kierownicze zarządzając globalnie badaniami i zespołami zajmującymi się tworzeniem nowych produktów, wdrażaniem nowych rozwiązań technologicznych oraz wszelkimi testami związanymi ze skórą. Podczas swojej pracy tam Dr Gildea mieszkała w Singapurze zdobywając doświadczenie we współpracy na skalę międzynarodową.

Ukończyła Georgetown College w Goergetown w Kentucky zdobywając tytuł licencjata z biologii. Kontynuowała naukę na Uniwersytecie Cincinnati College of Medicine, gdzie zdobyła tytuł doktora biologii molekularnej i komórkowej, immunologii i chorób zakaźnych.  Jej późniejsze badania skupiały się na rozwoju metod alternatywnych do testowania na zwierzętach pod kątem wrażliwości i uczuleń skóry poprzez stosowania technik bazujących na komórkach i genomach.

Dr Lucy Gildea mieszka w Dallas ze swoim mężem Jerrym i czwórką dzieci – Jack, Sean, Louie i Ty.


ULUBIONY CYTAT MARY KAY: 

“OSIĄGANIE SUKCESU POLEGA GŁÓWNIE NA POTYKANIU SIĘ. PORAŻKI OSTATECZNIE PROWADZĄ DO SUKCESU.”

CHAUN HARPER
STARSZY WICE PREZES – DYREKTOR OPERACYJNY PRODUKCJI

Harper_image

Data dołączenia do Mary Kay: 17 listopada 2014 roku

Jako Dyrektor Operacyjny Produkcji w Mary Kay Inc., jednej z największych firm sprzedaży bezpośredniej z branży kosmetycznej, Chaun Harper nadzoruje działy Globalnej Produkcji, Globalnego Planowania Dostaw, Kontroli Zapasów oraz Globalnego Zarządzania Jakością i Logistyką. Jako członek zarządu kultowej marki kosmetycznej, Chaun kieruje firmowym łańcuchem dostaw oraz współpracuje z poszczególnymi filiami Mary Kay na świecie, dzięki czemu każdy klient Firmy Mary Kay może otrzymać produkty wtedy, kiedy chce, tak jak chce i gdzie chce.

Działając na ponad 35 rynkach na całym świecie, zespół Chauna jest odpowiedzialny za wdrażanie efektywnych, elastycznych oraz zaawansowanych technologicznie procesów w łańcuchu dostaw, dostarczającym najlepsze produkty na rynku.

Pod kierownictwem Chauna zespoły znacząco zwiększyły wydajność produkcji, jednocześnie rozwijając umiejętności pracowników oraz poszerzając możliwości rozwoju ich kariery. Chaun odegrał kluczową rolę w pozyskiwaniu najnowszego i zaawansowanego sprzętu oraz zasobów do produkcji, planowania i monitorowania efektywności procesów. 

Chaun z pasją wykorzystuje nowe technologie i dane do dokładnego prognozowania, obliczania produkcji i śledzenia, jak te wyniki wpływają na inne obszary biznesu, jak marketing i sprzedaż. Chaun jest zaangażowany w proces rewolucjonizowania łańcucha dostaw Mary Kay, tak aby stał się jednym z najlepszych łańcuchów dostaw na świecie.

Przed dołączeniem do Mary Kay, Chaun przez 17 lat z sukcesami pracował w firmie L’Oréal, gdzie zajmował stanowiska operacyjne, logistyczne oraz z zakresu zarządzania jakością.Chaun zdobył licencjat z chemii na Arkansas Tech University w Russellville. Kontynuował naukę na Webster University w St. Louis w Missouri, gdzie zdobył tytuł magistra Zarządzania Biznesem oraz drugi tytuł magistra z zakresu Zarządzania i Przywództwa.



 

ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“Ludzi należy traktować z szacunkiem. Dotyczy to zarówno pracowników jak i klientów -  sprawiedliwie i z zaufaniem.”

KREGG JODIE
DYREKTOR IT

Kregg Jodie zajmuje w Mary Kay Inc. Stanowisko Dyrektora IT. Kregg jest odpowiedzialny za ustalanie kierunku strategii w dziedzinie technologii, wdrażania nowych systemów, zarządzania i monitorowania istniejących systemów, a także wszystkie działania związane z telekomunikacją, w całej Mary Kay Inc.

Kregg prowadził Mary Kay Inc. do podniesienia poziomu technologii, by mogła lepiej służyć klientom i by zwiększyć możliwości Niezależnych Sił Sprzedaży. Kregg odegrał kluczową rolę w implementacji Mary Kay InTouch®, strony internetowej i Osobistych Stron. Działania te odmieniły sposób prowadzenia biznesu przez Niezależne Siły Sprzedaży. Ponadto Kregg był odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie wielu bazowych systemów i procesów, które pozwalały na operacyjną wystarczalność i udoskonalały możliwości sprzedażowe w ponad 35 rynkach na całym świecie.

Kregg dołączył do Mary Kay Inc. w październiku 1993 r., jako Menadżer ds. Automatyzacji Procesu Sprzedaży, następnie zajmował różne stanowiska, zanim to w 1997 r. został awansowany na Dyrektora IT. Kregg jest członkiem Zespołu Zarządzającego i koordynuje ogólną strategię biznesową firmy od 1998 roku.

Zanim Kregg dołączył do Mary Kay Inc. pracował w Accenture, realizując projekty dla takich firm jak CompUSA, Sears Logistics Services, Hertz Corporation, Departamentu Spraw Weteranów, Manville Sales Corporation, Federal Aviation Administration i Amerykańskiego Banku Federalnego. Kregg uzyskał tytuł licencjata w dziedzinie inżynierii na Uniwersytecie w Austin.

ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“KOCHAM MARY KAY ZA NIEZWYKŁE MOŻLIWOŚCI, KTÓRE STWARZA DLA KAŻDEGO Z NAS, NA  CAŁYM ŚWIECIE.”

NATHAN MOORE
PREZYDENT NA REGION AMERYKI PÓŁNOCNEJ 

Nathan_moore

Nathan Moore zajmuje stanowisko Prezydenta na region Ameryki Północnej. Dołączył do Mary Kay Inc. w 1995 roku, jako Pełnomocnik ds. Pracowniczych, by następnie piastować różne stanowiska w dziale prawnym firmy.

Nathan był członkiem-założycielem Komitetu Kultury Mary Kay, który powstał w 1998 roku.  Komitet powstał, by krzewić kulturę i wartości, które przekazała Mary Kay Ash. Nathan niezwykle docenia możliwości jakie oferuje Mary Kay i sektor sprzedaży bezpośredniej, toteż służy jako Przewodniczący Fundacji ds. Edukacji w Sektorze Sprzedaży Bezpośredniej i w Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej.

Nathan zdobył tytuł B.B.A z dziedziny finansów z wyróżnieniem na Uniwersytecie Texas A&M a także ukończył  studia prawnicze na Uniwersytecie Świętej Marii w San Antonio.

ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“TO LUDZIE SĄ NAJWIĘKSZĄ WARTOŚCIĄ FIRMY. NIEWAŻNE CZY PRODUKTAMI BĘDĄ SAMOCHODY CZY KOSMETYKI. FIRMA JEST TAK DOBRA, JAK LUDZIE, KTÓRZY JĄ TWORZĄ.” - MARY KAY: YOU CAN HAVE IT ALL 1997.

MELINDA FOSTER SELLERS
DYREKTOR GENERALNY DS. HR

Melinda_sellers

Data dołączenia do Mary Kay: 15 listopada 1993 r.

Jako Dyrektor ds. HR w Mary Kay Inc, czołowej marce kosmetycznej z prawie 60-letnią historią i działającej na ponad 35 rynkach świata, Melinda Foster Sellers jest odpowiedzialna za zarządzanie zasobami ludzkimi, nieruchomościami, zdrowiem i bezpieczeństwem pracowników oraz za funkcjonowanie usług korporacyjnych.

Jako członek zarządu firmy od 2006 roku, Melinda odegrała kluczową rolę w przeprowadzeniu transformacji na rzecz globalnego wsparcia operacji Mary Kay. Jest odpowiedzialna za wdrażanie globalnych systemów i procesów, które zapewniają wydajne, spójne i strategiczne wsparcie dla Firmy Mary Kay, jednej z największych na świecie firm zajmujących się bezpośrednią sprzedażą kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych.

Melinda dołączyła do kultowej marki kosmetycznej w 1993 roku, a w 2023 roku będzie obchodzić 30-lecie pracy w Firmie. Jest członkiem Komitetu Kultury Mary Kay od momentu jego powstania w 1998 roku. Komitet ten zajmuje się dbaniem o zachowanie kultury i wartości, które zostały ustanowione przez założycielkę firmy, Mary Kay Ash.

Melinda jest liderem z wizją, który stworzył i wdrożył globalne procesy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, mające na celu skuteczną komunikację i wsparcie misji oraz strategii firmy Mary Kay. 

Jest absolwentką Drury University w Springfield, Missouri, gdzie uzyskała dyplom licencjata z psychologii i biologii. Kontynuowała naukę na Iowa State University w Ames, gdzie uzyskała tytuł magistra w dziedzinie stosunków przemysłowych.

ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“TWOJE NASTAWIENIE OKREŚLA TWOJE OSIĄGNIĘCIA. PRAWDĄ JEST, ŻE JEŻELI MYŚLIMY, ŻE POTRAFIMY, TO POTRAFIMY. JEDNAK GDY MYŚLIMY, ŻE NAM SIĘ NIE UDA, TAK WŁAŚNIE JEST.”

JULIA A. SIMON
DYREKTOR DS. PRAWNYCH I SEKRETARZ SPÓŁKI
DYREKTOR DS. RÓŻNORODNOŚCI I INTEGRACJI ORAZ STARSZY INSPEKTOR DS. POLITYKI PRYWATNOŚCI

Julia_simon

Data dołączenia do Mary Kay:6 mara 2000 r.

Julia A. Simon pełni funkcję Dyrektora ds. Prawnych i Sekretarza Spółki Mary Kay, nadzorując kwestie prawne, zarządzanie ryzykiem, ład korporacyjny, zgodność z przepisami, public affairs, komunikację korporacyjną, zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną firmy. Pełni w Firmie również funkcję Starszego Inspektora ds. Polityki Prywatności oraz Dyrektora ds. Różnorodności i Integracji. Jej zespoły chronią i rozwijają wizerunek firmy oraz jej aktywność na ponad trzydziestu pięciu rynkach na całym świecie.

Julia zdobyła ponad 30-letnie doświadczenie prawnicze, rozpoczynając swoją karierę w prywatnej praktyce prawniczej w McGlinchey, Stafford & Lang w Nowym Orleanie, a następnie w Locke Purnell Rain Harrell w Dallas. Została wybrana na wspólnika w Locke Liddell and Sapp. Do działu prawnego Mary Kay dołączyła w 2000 roku i w ciągu 22-letniej kariery pełniła wiele funkcji.

Julia odegrała kluczową rolę w stworzeniu Globalnego Programu Zgodności z Polityką Prywatności oraz prowadziła liczne postępowania sądowe i strategie biznesowe, które pozytywnie wpłynęły na działalność Firmy i całej branży sprzedaży bezpośredniej. 

Julia uzyskała tytuł licencjata w Texas A & M University, a także ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Texas School of Law. 

W 2022 roku Julia otrzymała 20. doroczną nagrodę im. Roberta H. Dedmana za Etykę i Przestrzeganie Prawa przyznawaną przez Texas General Counsel Forum i została uznana za jednego z 500 najlepszych liderów biznesu w Dallas-Fort Worth przez magazyn D CEO. W 2021 roku została wyróżniona przez Business Insider jako jedna z najbardziej wpływowych czarnoskórych kobiet biznesu w Stanach Zjednoczonych. Julia została wymieniona jako jedna z najpotężniejszych menedżerek w amerykańskich korporacjach przez Black Enterprise w 2017 i 2019 roku. W 2015 roku Julia została wyróżniona przez D CEO Magazine i Association of Corporate Counsel jako najlepszy Deputy General Counsel. W 2010 roku Dallas Business Journal uznał ją za najlepszą Liderkę Biznesu Mniejszości. Julia otrzymała nagrodę Texas General Counsel Forum Diversity Award w 2009 roku i została wymieniona jako wschodząca gwiazda w edycji Texas Monthly's Texas Super Lawyers Rising Star w latach 2004, 2005 i 2007. W 2005 roku została również wyróżniona przez Texas Lawyer jako jedna z najlepszych prawniczek firmowych w Teksasie.


ULUBIONY CYTAT MARY KAY:
"Uważne słuchanie może być najbardziej niedocenianą umiejętnością w komunikacji."

JOSE SMEKE
PREZYDENT NA REGION AMERYKI ŁACIŃSKIEJ

Jose (Pepe) Smeke piastuje stanowisko Prezydenta na Region Ameryki Łacińskiej. Pepe dołączył do Mary Kay Inc. w marcu 1994 roku, kiedy to pracował w Dziale Rozwoju Sprzedaży. W styczniu 1997 roku został Menadżerem w Dziale Rozwoju Sprzedaży, by szybko osiągnąć sukces jako Dyrektor Sprzedaży. W lipcu 1999r. Pepe został awansowany na Dyrektora filii w Meksyku. W Grudniu 2000 r. Pepe został Prezydentem Regionu Ameryki Łacińskiej i Meksyku. Na swoim stanowisku, Pepe nadzoruje operacje przebiegające na terenie całej Ameryki Łacińskiej, do której zaliczają się rynki takie jak: Argentyna, Brazylia, Meksyk i Urugwaj.

ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“NIE MOŻESZ UCZYĆ, TEGO O CZYM NIC NIE WIESZ I NIE MOŻESZ PROWADZIĆ TAM, DOKĄD SAM NIE CHCESZ IŚĆ.”

RICHARD R. ROGERS
PREZES WYKONAWCZY

Richard Rogers sprawuje funkcję Prezesa Mary Kay Inc. Richard był współzałożycielem Mary Kay Inc, którą we wrześniu 1963 roku założył razem ze swoją matką Mary Kay Ash. Richard pełnił funkcje Dyrektora Generalnego Firmy do 1965 roku, kiedy to został wybrany na Wice Prezesa. W 1968 roku został wybrany Prezesem i Dyrektorem Naczelnym a w listopadzie 1987 roku został mianowany Prezesem Zarządu. Powrócił jako Prezes i Dyrektor Naczelny Mary Kay Inc. w 2001 roku i przyjął tytuł Prezesa Wykonawczego w roku 2006.

Richard określa siebie jako innowacyjnego marketingowca i finansowca. W 1968 roku otrzymał on Nagrodę „Marketingowego Człowieka Roku” przyznawaną przez Północno-Teksański oddział Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu, stając się tym samym najmłodszym człowiekiem, który kiedykolwiek w historii otrzymał tę nagrodę. W tym samym roku, Richard sprawił, że firma stała się jawna na rynku O.T.C a następnie w 1976 r. wprowadził Mary Kay Inc. na Giełdę Papierów Wartościowych w Nowym Jorku. W 1985 r. Richard wykupił Mary Kay Inc. i powrócił do Spółki prywatnej będącej rodzinnym biznesem.

Richard służył w Piechocie Morskiej Stanów Zjednoczonych i uczęszczał na Uniwersytet Północnego Teksasu

ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

“LUDZIE BĘDĄ POPIERAĆ TO, W CZEGO TWORZENIU BRALI UDZIAŁ.”

RYAN ROGERS
DYREKTOR NACZELNY

Ryan_Rogers

Data dołączenia Mary Kay:
3 stycznia 2000

Jako dyrektor generalny Mary Kay Inc., kultowej marki kosmetycznej z 60-letnią historią i działalnością na prawie 40 rynkach na całym świecie, Ryan Rogers nadzoruje wszystkie inicjatywy operacyjne i budżetowe. Stoi na czele jednego z największych, bezpośrednich sprzedawców kosmetyków do pielęgnacji skóry i kosmetyków kolorowych na świecie, z prawie 800 produktami w globalnym portfolio, tysiącami pracowników Mary Kay Inc. i milionami niezależnych pracowników działu sprzedaży na całym świecie. Realizuje globalną wizję strategiczną firmy i ściśle współpracuje ze swoimi dyrektorami najwyższego szczebla, aby nadzorować działalność finansową firmy, w tym budżetowanie, raportowanie i audyt oraz plany krótko- i długoterminowych celów globalnych i regionalnych.

Na poprzednim stanowisku dyrektora ds. inwestycji w Mary Kay Inc., Ryan był odpowiedzialny za kierunek strategiczny, analizę finansową i alokację zasobów kluczowych inwestycji w różnych działach Mary Kay oraz w międzynarodowych spółkach zależnych Mary Kay. Opracowywał nowe strategie i polityki inwestycyjne, osobiście nadzorował proces inwestycyjny oraz podejmował decyzje dotyczące alokacji aktywów i zarządzania ryzykiem w portfelach. Ryan jest członkiem zarządu firmy kosmetycznej i wnukiem założycielki Mary Kay Inc., Mary Kay Ash, jednej z największych amerykańskich przedsiębiorców.

Ryan dołączył do Mary Kay Inc. w 2000 roku jako analityk finansowy i zajmował kilka stanowisk, w tym kierownika projektu, dyrektora ds. inicjatyw strategicznych i wiceprezesa ds. inicjatyw strategicznych. W 2013 roku objął stanowisko Chief Investment Officer.

Ryan i jego żona, Maleiah, żyją w Dallas z ich córką, Everlee.


ULUBIONY CYTAT MARY KAY:

"MOŻESZ TO ZROBIĆ."