0w Twoim koszyku
X
Jeśli zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, masz prawo do wymiany na ten sam produkt lub inne, dowolnie wybrane produkty o równoważnej wartości lub pełnego zwrotu kosztów od Konsultantki.
Gwarancja oferowana przez Mary Kay nie jest procedurą reklamacyjną wynikającą z przepisów prawa konsumenckiego, ale dodatkowym, dobrowolnym zobowiązaniem Firmy. To wyraz troski firmy Mary Kay o pełne zadowolenie Klientek i gwarancja najwyższej jakości obsługi.
Dzięki Platformie ODR Konsument ma możliwość polubownego rozwiązania sporu dotyczącego zakupów internetowych, składając skargę za jej pośrednictwem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. W ten sposób Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Platforma jest interaktywną stroną internetową z bezpłatnym dostępem we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej. Funkcjonalności serwisu są intuicyjne dla użytkownika, ale niektóre są niedostępne dla wybranych krajów UE.
System rozstrzygania sporów konsumenckich został uruchomiony 15 lutego (Online Dispute Resolution) na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r.