Gwarancja 100% Satysfakcji oznacza, że jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w pełni zadowolona z produktu Mary Kay®, możesz go wymienić bez dodatkowych opłat lub otrzymać pełen zwrot kosztów. Wystarczy, że zwrócisz produkt do Twojej Niezależnej Konsultantki Kosmetycznej.

Jednocześnie inform​ujemy, że firma Mary Kay nie ponosi odpowiedzialności za produkty zakupione poprzez aukcje internetowe. 

W tym wypadku Gwarancja 100% Satysfakcji nie ma zastosowania.

Zawsze w zgodzie z prawem! 
zmiana w przepisach od 25 grudnia 2014 r.

Klientki Niezależnych Konsultantek Kosmetycznych Mary Kay są chronione na wiele sposobów.Jednym z nich jest ustawa o prawach konsumenta, która określa m.in. zasady wymiany i zwrotu towaru oraz prawa i obowiązki Klientki i Konsultantki (sprzedawcy). Wiele ciekawych informacji na temat praw konsumenta można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/

Droga Klientko! Zawsze wymagaj od swojej Konsultantki Mary Kay:


Pobierz formularz odstąpienia od umowy


Przypominamy, że ustawy nie stosuje się (a więc Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia) w przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli konsument jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej 50 zł. W tym przypadku ZASTOSOWANIE MA GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI MARY KAY! W Mary Kay zawsze jesteś chroniona, o ile produkty zostały kupione u Niezależnej Konsultantki Kosmetycznej Mary Kay.

Jeśli z jakiegoś powodu Twoja Konsultantka jest nieaktywna, zawsze możesz zwrócić produkt do biura Mary Kay, gdzie PO OKAZANIU DOWODU ZAKUPU zwrócimy Ci pieniądze.

Telefon: 22 211 00 00, adres email: ck@mkcorp.com


Platforma ODR - System rozstrzygania sporów konsumenckich

15 lutego, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., uruchomiona została specjalna Platforma ODR (Online Dispute Resolution).


Stanowi ona interaktywną stronę internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej. Strona internetowa, w swoim założeniu, ma być intuicyjna i przyjazna dla użytkownika. Obecnie serwis jest testowany i niektóre jego funkcje są niedostępne dla wybranych krajów Unii Europejskiej.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę za pośrednictwem strony: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ


Działania podejmowane w celu zadowolenia klienta:
 
Badanie Satysfakcji Klienta, zgodnie z badaniami dotyczącymi zależności produktów:*

  • Dziewięć na dziesięć użytkowników produktów Mary Kay® jest z nich zadowolona;
  • Osoby korzystające z produktów Mary Kay® deklarują, że są z nich bardziej zadowolone, niż z jakichkolwiek innych produktów, których używały;
  • Prawie 90 procent osób używających produktów Mary Kay® jest zdania, że ich jakość przewyższa cenę.
*Wyniki badań opracowane są na podstawie reprezentatywnej grupy konsumentów produktów Mary Kay®.​​
Złoty Serwis Mary Kay
Lider w kategorii „Lojalność wobec Marki”
 
Firma Mary Kay otrzymała nagrodę Wskaźnika Lojalności Klientów Kluczowych Marek 2010 w kategoriach: Kosmetyki i Produkty nawilżające do pielęgnacji skóry! Według notatki prasowej, która ukazała się po rozdaniu nagród, zwycięzcy to „te marki, które najlepiej potrafią zachęcić konsumentów i stworzyć grupę lojalnych klientów’. Obecny wskaźnik, opracowany według Kluczowych Marek, bada relacje 518 marek w 71 kategoriach.