Gwarancja 100% Satysfakcji oznacza, że jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w pełni zadowolona z produktu Mary Kay®, możesz go wymienić bez dodatkowych opłat lub otrzymać pełen zwrot kosztów. Wystarczy, że zwrócisz produkt do Twojej Niezależnej Konsultantki Kosmetycznej.

Jednocześnie informujemy, że firma Mary Kay nie ponosi odpowiedzialności za produkty zakupione poprzez aukcje internetowe. 

W tym wypadku Gwarancja 100% Satysfakcji nie ma zastosowania.

Zawsze w zgodzie z prawem! 
zmiana w przepisach od 25 grudnia 2014 r.

Klientki Niezależnych Konsultantek Kosmetycznych Mary Kay są chronione na wiele sposobów.Jednym z nich jest ustawa o prawach konsumenta, która określa m.in. zasady wymiany i zwrotu towaru oraz prawa i obowiązki Klientki i Konsultantki (sprzedawcy). Wiele ciekawych informacji na temat praw konsumenta można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/

Droga Klientko! Zawsze wymagaj od swojej Konsultantki Mary Kay:

 
Pobierz formularz odstąpienia od umowy

 
Przypominamy, że ustawy nie stosuje się (a więc Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia) w przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli konsument jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej 50 zł. W tym przypadku ZASTOSOWANIE MA GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI MARY KAY! W Mary Kay zawsze jesteś chroniona, o ile produkty zostały kupione u Niezależnej Konsultantki Kosmetycznej Mary Kay.

Jeśli z jakiegoś powodu Twoja Konsultantka jest nieaktywna, zawsze możesz zwrócić produkt do biura Mary Kay, gdzie PO OKAZANIU DOWODU ZAKUPU zwrócimy Ci pieniądze.

Telefon: 22 211 00 00, adres email: ck@mkcorp.com


Platforma ODR - System rozstrzygania sporów konsumenckich

15 lutego, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., uruchomiona została specjalna Platforma ODR (Online Dispute Resolution).


Stanowi ona interaktywną stronę internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej. Strona internetowa, w swoim założeniu, ma być intuicyjna i przyjazna dla użytkownika. Obecnie serwis jest testowany i niektóre jego funkcje są niedostępne dla wybranych krajów Unii Europejskiej.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę za pośrednictwem strony: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ


Działania podejmowane w celu zadowolenia klienta:
 
Badanie Satysfakcji Klienta, zgodnie z badaniami dotyczącymi zależności produktów:*

  • Dziewięć na dziesięć użytkowników produktów Mary Kay® jest z nich zadowolona;
  • Osoby korzystające z produktów Mary Kay® deklarują, że są z nich bardziej zadowolone, niż z jakichkolwiek innych produktów, których używały;
  • Prawie 90 procent osób używających produktów Mary Kay® jest zdania, że ich jakość przewyższa cenę.
*Wyniki badań opracowane są na podstawie reprezentatywnej grupy konsumentów produktów Mary Kay®.​​
Złoty Serwis Mary Kay
Lider w kategorii „Lojalność wobec Marki”
 
Firma Mary Kay otrzymała nagrodę Wskaźnika Lojalności Klientów Kluczowych Marek 2010 w kategoriach: Kosmetyki i Produkty nawilżające do pielęgnacji skóry! Według notatki prasowej, która ukazała się po rozdaniu nagród, zwycięzcy to „te marki, które najlepiej potrafią zachęcić konsumentów i stworzyć grupę lojalnych klientów’. Obecny wskaźnik, opracowany według Kluczowych Marek, bada relacje 518 marek w 71 kategoriach.