WARUNKI KORZYSTANIA Z OCEN I RECENZJI ORAZ PYTAŃ I ODPOWIEDZI
Niniejsze Warunki regulują działania użytkownika związane z usługą Customer Ratings and Reviews (Oceny i opinie klientów) i/lub Questions and Answers (Pytania i odpowiedzi) oferowaną przez Mary Kay („Usługa CRR”).
Przesyłając dowolne treści do Mary Kay, użytkownik gwarantuje, że:
- Jest jedynym autorem i właścicielem praw własności intelektualnej do tych treści, tym samym ma prawo do przekazania na rzecz Mary Kay praw do opublikowanych treści;
- Jeżeli publikowane treści zawierają elementy, do których prawa mają osoby trzecie, użytkownik uzyskał wszelkie zgody na publikowanie tych treści
- Dobrowolnie zrzeka się wszelkich "praw moralnych" do treści, które może mieć;
- Cała publikowana treść jest dokładna tj. dotyczy dokładnie przedmiotu oceny i nie narusza żadnych praw i regulacji (w tym między innymi normujących ochronę konsumenta, nieuczciwą konkurencję, zakaz dyskryminacji oraz reklamę wprowadzającą w błąd);
- Ukończył przynajmniej 13 lat;
- Użycie przesłanej treści nie narusza niniejszych Warunków użytkowania i nie działa na szkodę żadnych osób ani podmiotów.
Użytkownik zgadza się ponadto, że nie wolno mu przesyłać treści:
- O której wie, że jest nieprawdziwa, niedokładna lub wprowadzająca w błąd;
- Która narusza jakiekolwiek prawa autorskie, patenty, znaki towarowe, tajemnice handlowe czy inne prawa własności stron trzecich do rozgłosu lub prywatności;
- Które naruszają jakiekolwiek prawa, statuty, rozporządzenia lub regulacje (w tym między innymi normujące ochronę konsumenta, nieuczciwą konkurencję, zakaz dyskryminacji oraz reklamę wprowadzającą w błąd);
- Które mają lub mogą mieć charakter oszczerczy, zniesławiający, szerzący nienawiść, rasistowski, stronniczy religijnie, obraźliwy, grożący czy w niewłaściwy sposób niepokojący inne osoby, spółki czy firmy;
- Za które otrzymał jakiekolwiek wynagrodzenie lub korzyści od nieuprawnionej strony trzeciej;
- Które zawierają jakiekolwiek informacje stanowiące odnośniki do innych stron internetowych, adresów pocztowych, adresów e-mail, danych kontaktowych lub numerów telefonów;
- Które zawierają wirusy komputerowe lub inne potencjalnie szkodliwe dla komputera programy lub pliki.
Poprzez treści w niniejszym regulaminie rozumie się wszystkie publikowane, linkowane, tagowane i przesyłane przez użytkownika materiały (w tym, ale nie wyłącznie: teksty, pliki wideo, zdjęcia, ścieżki dźwiękowe, animacje, loga, odpowiedzi, komentarze, dane, ikonki).
W przypadku każdej przesyłanej treści użytkownik nadaje Mary Kay wieczystą, nieodwołaną i przenoszalną licencję i prawo do używania, kopiowania, modyfikowania, usuwania w całości, adaptowania, publikowania, tłumaczenia, tworzenia prac pochodnych, sprzedawania i/lub dystrybuowania takiej treści w dowolnej formie, na dowolnym nośniku czy technologii bez potrzeby wynagradzania za to użytkownika.
Mary Kay zastrzega sobie prawo (ale nie ma obowiązku) do dowolnej lub wszystkich poniższych czynności wedle uznania: monitorowanie treści publikowanych; zmienianie, usuwanie, dopuszczanie lub niedopuszczanie do opublikowania konkretnych treści, przekazywanie wybranych treści dalej dowolnym stronom trzecim.
Jeżeli w jakikolwiek sposób zostanie zerwana współpraca użytkownika z Mary Kay, firma nadal ma prawo do opublikowanych treści ze względu na naturę treści publikowanych w Internecie (jeżeli publikujesz coś w Internecie inne osoby mogą komentować Twoją wypowiedź, tym samym staje się niewykonalne usunięcie Twojej wypowiedzi nie naruszając prawa do wypowiedzi innych użytkowników, którzy skomentowali pierwotny post).
Jeżeli użytkownik postanowi usunąć niektóre elementy swojej wypowiedzi z serwisu, Mary Kay dołoży starań, aby stały się one niedostępne dla innych użytkowników serwisu; jednak użytkownik musi zdawać sobie sprawę, że usunięte materiały (1) mogą być przechowywane w kopiach zapasowych przez uzasadniony okres, (2) mogły zostać skopiowane lub nie zostały w pełni skasowane (np. ze względu na specyfikę publikowania materiałów w Internecie).
Użytkownik zgadza się zwolnić z odpowiedzialności firmę Mary Kay (oraz jej przedstawicieli, dyrektorów, agentów, filie, spółki joint venture, pracowników i dostawców zewnętrznych, w tym między innymi PowerReviews, Inc.) z wszelkich roszczeń, żądań i strat (rzeczywistych i wynikowych) o wszelkiego rodzaju charakterze, znanych i nieznanych, w tym opłat dla prawników, wynikających ze złamania oświadczeń i zapewnień określonych powyżej lub naruszenia prawa lub praw stron trzecich.
Pomimo, że Mary Kay jest właścicielem i moderatorem serwisu to nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników. Poprzez moderowanie serwisu firma dokłada starań, aby publikowane treści nie łamały obowiązujących praw oraz praw i wolności innych osób. Jednak odpowiedzialność za publikowane treści i wszelkie naruszenia z nimi związane ponosi użytkownik publikujący dane treści. Mary Kay nie dokonuje weryfikacji przesłanych przez Użytkowników treści w zakresie ich zgodności z prawdą. Dotyczy to przede wszystkim opinii o produktach oferowanych przez Mary Kay. Mary Kay nie weryfikuje:
- czy i kiedy Użytkownik dokonał zakupu produktu, o którym zamieścił opinię,
- czy Użytkownik jest Niezależną Konsultantką Kosmetyczną Mary Kay.
Wszelkie treści przesyłane przez użytkownika mogą zostać wykorzystane wg własnego uznania Mary Kay. Mary Kay zastrzega sobie prawo do zmiany, skrócenia, wstrzymania publikacji, usunięcia lub skasowania wszelkich treści zamieszczonych na stronie internetowej Mary Kay, które Mary Kay poczyta wg własnego uznania za naruszające wytyczne względem treści lub dowolne inne postanowienia niniejszych Warunków. Mary Kay nie gwarantuje, że Mary Kay udzieli użytkownikowi wsparcia w przypadku konieczności dokonania edycji bądź usunięcia dowolnych przesłanych treści. Oceny i pisemne komentarze są na ogół publikowane w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych. Jednakże Mary Kay zastrzega sobie prawo do usuwania lub odmowy publikacji dowolnych treści w zakresie dozwolonym prawnie. Użytkownik potwierdza, że to użytkownik, a nie Mary Kay ponosi odpowiedzialność za przesłane treści. Żadne przesłane przez użytkownika treści nie wymagają zachowania poufności przez Mary Kay, jej przedstawicieli, podmiotów zależnych i powiązanych, partnerów oraz zewnętrznych dostawców usług czy ich dyrektorów, kierowników lub pracowników.