Myślisz sobie, że nie jesteś typem sprzedawcy? Jesteś zdania, że tylko osoby niezwykle towarzyskie poradzą sobie w tej roli? Niekoniecznie. Prawda jest taka, że nie każdy dobry sprzedawca jest zawsze duszą towarzystwa. Introwertyk może robić pewne rzeczy lepiej niż ekstrawertyk i na odwrót. Kiedy tylko nauczysz się dostrzegać swoje silne strony, będziesz mogła osiągnąć wszystko.
Sprzedawanie jest tak proste, jak opowiadanie o tym, co kochasz. Weźmy za przykład taką sytuację: pewna kobieta chwali Twój piękny odcień błyszczyka, a Ty mówisz jej, że to najnowszy produkt Mary Kay®, który absolutnie uwielbiasz. To właśnie jest sprzedaż. Bez tabelek, bez wykresów i bez poczucia skrępowania. Jedynie wymiana ciepłych słów pomiędzy dwiema fankami pięknych błyszczyków... która może zamienić się w dłuższą urodową konwersację... co z kolei może doprowadzić do pozyskania nowej klientki. Tylko tyle i aż tyle!
Jest to szczególnie interesujące rozwiązanie dla osób, które potrzebują większej elastyczności pracy a także dla tych, którzy:
- Mają w sobie ducha przedsiębiorcy.
- Lubią pracę z innymi ludźmi.
- Chcą pracować w luźniejszym środowisku.
- Poszukują sposobu na zdobycie dodatkowych dochodów, bez konieczności dużego inwestowania.
- Pragną możliwości biznesowych, które pozwolą im na duże zarobki.