USA, 22 września 2020
Ponad 17.500 ocen, ponad 5.700 respondentów wskazało światu, która firma w oczach amerykańskich klientów ma silną misję i stara się ją realizować każdego dnia. Celem badania było znalezienie firm, które nie skupiają się jedynie na zarabianiu pieniędzy, ale poprawiają życie ludzi związanych z firmą i społeczności oraz po prostu „robią dobre rzeczy”. Jesteśmy bardzo dumni, że Mary Kay znalazło się na liście tych firm – to wielki zaszczyt i cieszymy się, że działania podejmowane przez Mary Kay znajdują uznanie w oczach klientów.
„Mary Kay od początku była marką zbudowaną wokół ściśle określonej misji” – powiedziała Julia Simon, Dyrektor ds. Prawnych Mary Kay. Dodała również, że to właśnie dlatego firma jest zaangażowana w przeciwdziałanie przemocy wobec kobiet, wzmacnianie kobiet i inwestowanie w ich rozwój, walkę z rakiem i wiele innych działań społecznych. Jak pokazują badania, aktualnie klienci bardzo dużą uwagę przywiązują do takich działań i doceniają firmy, które skupiają się na wszechstronnych działaniach, pomagających innym.