Mary Kay Ash: Potęga jednej kobiety
Gdy na początku 1963 roku Mary Kay Ash "zrezygnowała" z kwitnącej 25-letniej kariery w sprzedaży bezpośredniej, postanowiła napisać książkę pomagającą kobietom przetrwać w zdominowanym przez mężczyzn, świecie biznesu. Zmęczyło ją już bierne przyglądanie się, jak kolejni, wyszkoleni przez nią młodzi mężczyźni wybijali się na szczyty. Siedząc przy kuchennym stole, Mary Kay sporządziła dwie listy: na jednej z nich były rzeczy, które jej dotychczasowi pracodawcy robili dobrze; na drugiej - rzeczy, które jej zdaniem mogły być zrobione lepiej. Przeglądając obie listy, Mary Kay stwierdziła, że niechcący stworzyła plan marketingowy firmy marzeń - takiej, która mogłaby zaoferować kobietom nieograniczony potencjał realizacji sukcesów osobistych i finansowych. Korzystając z oszczędności życia w kwocie 5 000 dolarów i z pomocy 20-letniego syna Richarda Rogersa, Mary Kay otworzyła swą firmę marzeń, w piątek 13 września 1963 r. Od skromnych początków w 45 metrowym pawilonie w Dallas, firma Mary Kay rozrosła się do rozmiarów międzynarodowego giganta kosmetycznego. Dziś produkty Mary Kay® są sprzedawane na ponad 35 rynkach na całym świecie, a liczba Niezależnych Konsultantek przekracza 3,5 miliona osób.
Przeczytaj więcej
Mary Kay Polska
Znajdź nas w mediach społecznościowych i weź udział we wzbogacaniu życia kobiet.