DUCH BEZINTERESOWNOŚCI  (GO-GIVE)

Mary Kay Ash użyła tego terminu do opisania bezinteresownego dzielenia się wiedzą. Nagrodą za życzliwość jest atmosfera wzajemnego zaufania oraz dbanie o budowanie pozytywnych relacji. 

POMAGANIE JEST PIĘKNE!

Mary Kay to blisko 40 rynków na całym świecie. Głęboko wierzymy, że nasze działania mają wydźwięk globalny i pozytywnie wpływają na realne życie innych ludzi.

Misją Mary Kay jest wzbogacanie życia kobiet. Jako jedna z najbardziej cenionych globalnych firm sprzedaży bezpośredniej, Mary Kay zapewnia milionom kobiet możliwości rozwoju biznesu na całym świecie.  To okazja do budowy udanego, niezależnego biznesu i harmonijnego życia – filozofia,  która w dalszym ciągu rozwija się, w 6. dekadzie od założenia Firmy. 
Odpowiedzialność społeczna

Dzięki naszym inicjatywom: Pink Changing LivesSM i Pink Doing GreenSM  wartości jakie wyznajemy przeradzają się w nasze działania: wspieranie organizacji, które wzmacniają pozycję kobiet i zmniejszają obciążenie zasobów Ziemi.

FUNDACJA MARY KAY



Fundamentem funkcjonowania firmy Mary Kay jest Złota Zasada: Traktuj innych tak, jak sama chciałabyś być traktowana.
Mary Kay Ash od początku chciała wzbogacać życie kobiet, ale wiedziała, że wiele z nich dotkniętych jest chorobami, przemocą domową, niezależnie od położenia geograficznego, wieku czy możliwości finansowych. Aby zmienić czyjeś życie należy mu pomóc, w raz z wiarą w tą ideę, Mary Kay Ash, w 1996 roku założyła Fundację wspierającą kobiety. Od początku swojego istnienia zebrano ponad 60 mln dolarów, które przeznaczono na walkę z przemocą domową i wsparcie leczenia nowotworów.

 Fundacja Mary Kay