Data dołączenia do Mary Kay:12 stycznia 2009 r.
Sheryl Adkins-Green, Dyrektor ds. Doświadczenia Klienta, wspiera rozwój milionów Niezależnych Konsultantek Mary Kay poprzez realizację globalnej strategii, mającej na celu zapewnienie kompleksowego, pełnego doświadczenia klienta. Korzystając z doświadczenia zdobytego na stanowisku Dyrektora Marketingu, Sheryl kieruje zespołem ds. globalnego doświadczenia marki Mary Kay, który tworzy kampanie marketingowe, treści w mediach społecznościowych oraz narzędzia cyfrowe, umożliwiające naszym Niezaleznym Konsultantkom dostarczanie klientom spersonalizowanej obsługi i złotego serwisu. Zespół, którym kieruje Sheryl, współtworzy również wielokrotnie nagradzane portfolio produktów Mary Kay, opracowując materiały dotyczące pozycjonowania produktów, opakowań oraz treści edukacyjnych.
Jako członek Zarządu Mary Kay, Sheryl współpracuje z innymi działami Firmy, aby zoptymalizować i zrozumieć doświadczenie klienta z marką Mary Kay. Dzięki wykorzystaniu najlepszych globalnych praktyk i wniosków z badań, Sheryl wraz ze swoim zespołem pomaga opracować innowacyjne rozwiązania cyfrowe, które sprawiają, że prowadzenie biznesu z Mary Kay jest łatwe i daje wiele satysfakcji. Sheryl podkreśla punkt widzenia klienta w całej organizacji i wspiera współpracę między różnymi działami Firmy, której efektem są doskonałe doświadczenia klientów z naszą marką. Łącząc badania, analizę danych i prognozy trendów, Sheryl i jej zespół potrafią przewidzieć potrzeby Niezależnych Konsultantek Mary i ich klientów na całym świecie.
W swojej pracy Sheryl wykorzystuje bogate doświadczenie w planowaniu strategicznym, rozwoju biznesu i współpracy z partnerami biznesowymi. Przed dołączeniem do Mary Kay, Sheryl zajmowała stanowiska kierownicze w Alberto-Culver, Cadbury-Schweppes, Citigroup i Kraft Foods. Zdobyła z wyróżnieniem tytuł licencjata w dziedzinie handlu detalicznego, na Uniwersytecie Wisconsin i uzyskała tytuł Master of Business Administration w Harvard Business School.
Stowarzyszenia, działalność i wyróżnienia
• Członek zarządu Uniwersytetu Chrześcijańskiego w Teksasie, obecnie
• Członek zarządu w Dallas Museum of Art i AT&T Performing Arts Center, obecnie
• Forbes Top 50 CMO Influencer, 2018 r.
• Nagroda Top 100 Women in Marketing Award przyznawana przez Brand Innovators, lata 2021 i 2022
• BLACK ENTERPRISE's Most Powerful Women in Corporate America, 2019
• Wyróżniona w bestsellerowej książce "Successful Women Think Differently" autorstwa Valorie Burton, 2016 r.
• Pierwsza laureatka nagrody Global Marketer Award przyznawanej przez Academy of Marketing Science, 2012 r.
ULUBIONY CYTAT MARY KAY:
Wyobraź sobie, że każdy człowiek ma na szyi niewidzialna tabliczkę z napisem, “spraw, abym poczuł się ważny”.